Storstädning

Vilken bra dag det har varit idag! Eller kanske inte att Cleo är sjuk och att jag nu är på väg att bli sjuk.. men ändå.
Eftersom Cleo är sjuk bestämde sig Petra för att jobba hemifrån så hon kunde ta hand om henne. Soft!!
Så imorse tog jag en glad liten kille till skolan och sedan promenerade jag hem igen. Resten av dagen har jag bara städat, städat och städat. Skulle vilja säga att mitt rum nu är spotless! Får se hur länge det varar dock.. Imorgon ska jag dock fortsätta. Får väl ge mig på min garderob då.. Annars ska jag nog bara sitta och mysa med Cleo hela dagen!

Före:


Efter:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Shittans rubarbs vilken gris du är :P haha. Men snyggt överdrag till täcket :P

2012-05-15 @ 22:59:39
Postat av: pappis

Hm, märks att du och Johanna är systrar =) Ni är ena attans töser till att ställa upp på rummet båda =)



kram pappis

2012-05-16 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: