Långhelg

Ja, har ju inte skrivit så mycket den senaste tiden men har saknar motivation.. Ska försöka bli bättre! Dock kommer det inte komma några inlägg under helgen då jag kommer befinna mig i DUBLIN! Jäklar vad det ska bli kul! Kommer bli en toppen helg med mina underbara kompisar!

Väskan är packad, så¨nu väntar jag bara på att mamman ska komma hem så jag kan få ta mig och dusch och sedan beger jag mig till London för att sova hos fina V som erbjuder oss hennes lägenhet för natten. Sen imorgon bitti (6.20!!) ska vi samlas. Sen börjar bussresan. Kommer bli kul! Så på måndag kväll (troligtvis tisdag) kommer ni få ett inlägg om min (FANTASTISKA!) helg med massa bilder! :D

På återskrivande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: