Ölprovning

I fredags var det äntligen dags att fixa Hayleys födelsedagspresent. Vi skulle ordna en egen ölprovning för henne. Fick därför sluta lite tidigare, och klockan 7.30pm träffades vi alla hemma hos Cecilia. Började kvällen med lite prat, sen gick vi ner käkade pizzor och påbörjade ölprovningen. Vi hade 10 olika ölsorter att välja mellan.


Fanns verkligen massor att välja mellan.

In action! Alla måste vi ju ha bilder på ölen.

Eftersom det var Hayleys kväll fick hon välja i vilken ordning vi skulle dricka dom i. Dock drack vi bara 5 av dom, så får väl fortsätta vår ölprovning en annan gång. Vi drack öl med tequila flavor, bananabread beer, öl med smak av jordgubbe, öl med smak av äpple och en öl som hade lite vinsmak. Tycker inte om öl alls.. Haha, men vad gör man inte för sina kompisar!? Jordgubbsölen smakade dock som cider, så det gick att dricka.

När pizzorna var uppätna och ölen var drucken var det dags för veckans utgång. Som alltid började vi på The Minster och gick sedan vidare till Townhouse. Alltid lika trevligt!


Förlåt Fredrika!

Måste verkligen bli bättre på att ta bilder när vi är ute! Skärpning Amanda!!



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hahaha verkligen ingen fara, det var ju en fin bild ;) undrar varför jag alltid ska göra poser som gör att jag ser fullare ut än vad jag är!

2012-01-18 @ 17:41:50
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: Fredrika igen

För övrigt ser jag att jag pistolhotar dig på bilden, sorry ;)

2012-01-18 @ 17:43:19
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: