Freedom!

Då var barnen tillbaka i skolan efter ett långt sommarlov. Dom verkade vara glada att på vara tillbaka. Även lillen vilket kom som en chock då han alltid grät när jag lämnade honom innan. Så nu när skolan har börjat igen kommer jag ha lite mer fritid. Men idag blir det inte så mycket ledig tid för min del. Har bestämt mig för att det blir storstädning idag. Iallafall mitt rum ska storstädas. Resten av huset blir städat på torsdag hade jag tänkt.

Efter mitt inlägg i fredags steg temperaturen. Var runt 30 grader. Som jag skrev så hade vi picknick i trädgården och gick sedan på playdate i parken. På kvällen blev det utgång med Fredrika, Hayley, Antonia och Lena! Var väldigt trevligt!

I lördags hade jag en heldag tillsammans med Hayley! Gick en runda i stan och sedan gick vi hem till henne och leta resor & jobb. På kvällen gick jag tillbaka dit. Även Fredrika kom :) Kollade lite mer efter resa & tittade lite film.

Igår blev det typ en heldag i sängen. Mådde kasst så sov en hel del. Gick sedan ut på en kort promenad, men så klart började det ju regna, men det stoppade inte mig. Jag hade ju min regnjacka ;)

Hmm, vad mer kan jag skriva..? Kan lägga upp nån bild istället.


Bild från i torsdags


Punting in Cambridge

Nej nu måste jag återgå till städningen!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: