Jobb och Utgång

Igår blev en väldigt lugn jobbdag för mig. På morgonen gick jag till skolan och lämnade C. När jag sedan kom hem sa P att hon och hennes mamma tog lillen fram till att han vaknade efter sin lunchnap. Skönt! Så gick upp och sov 1 timme. Sedan umgicks jag lite med familjen. Vid 3.20 när P skulle gå och hämta C från skolan var det dags att börja jobba. Gick till greenen och lekte lite och fotade lite. Efter ca 40 minuter bestämde vi oss för att det var dags för snack så vi gick hem igen. Åt lite sedan blev det mer bus ute i trädgården. Vid halv 6 tiden kom dom andra hem, så då hade jag jobbat klart.

På kvällen hade vi planerat utgång! Och då nöjde vi oss inte med Ely. Vi åkte till Newmarket för att kolla in De Niro's. Så klockan 8.30 gick jag över till Hayley där även Sarah var. Körde och hämtade Cecilia och sedan for vi till Newmarket. Körde lite vilse men till slut kom vi rätt. Vi var dom första som kom till klubben och klockan var lite innan 10. Köpte nåt att dricka och gick sedan och satte oss för att prata lite. Tiden gick, inga människor.. Till slut bestämde vi oss för att gå ner och dansa ändå. När vi gått ner till dansgolvet kom Managern på klubben och frågade om jag kunde följa med honom. OJOJ! Vi gick till baren och samtalet löd ungefär så här;

Han: Is this your first time here?
Jag: Yes it is.
Han: Yeah, you're a bit early!
Jag: Yeah, we noticed that. But we came all the way from Ely.
Han: Okey. Well we want to give you a bottle of champange so you can share it with the girls.
Jag: Oh, thanks you so much!

Sedan sa han till killen i baren att ge oss en flaska champange och fyra glas, sedan gick han bara iväg. Snacka om att jag blev stum. När sedan tjejerna kom till baren och såg mig stå med en flaska champange och glas fattade dom ingenting! Kul :P

Inte förräns vid 11.30 nångång kom det fler folk. Men det var verkligen inte som jag hade tänkt mig! Riktigt dött var det faktiskt. 12.30 bestämde vi oss för att åka hem. Så var hemma 1. Vilket är tidigt. Är vi ute här i Ely så kommer vi oftast hem vid 2 eller senare.

Så, De Niro's är verkligen inget ställe jag rekomenderar! Dit lär jag nog aldrig åka igen!



Kommentarer
Postat av: pappis

Jaha, ska vi boka plats på nån klinik för spritmissbrukare eller? Har hör ryktesväen att du numer kallas för svampen på grund av ditt spritbegär, stämmer detta?

2011-10-01 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: