TGIF!!

Okey, I had enough. Can't take it anymore. I didn't know that a 3 year old could be that mean. He had the upper hand! This is the first day in my 4 months here that I'm just sitting here, crying, don't know what to do.. 5 hours till their dad is coming home and 7 hours till my workday is over. CAN'T WAIT!!



Ikväll ska jag, så fort P kommer hem, gå och köpa pizza och sedan promenera till Fredrika. Där ska vi käka och ta nåt gott att dricka. Sedan blir det utgång. Här ska det dansas hela natten! ;) Ska bli så jäkla kul. Detta behöver jag. Hoppas även att Hayley inte behöver sitta barnvakt så länge så hon också kan komma ut med oss ikväll! :)

Nu ska jag gå och fixa lite lunch till mig. Känner att det är dags nu. Ska försöka uppdatera mera nästa vecka!


Fredrika och Jag i Cambridge


Kommentarer
Postat av: pappis

Så är det lilla gumman, alla barn har sina perioder. Det är bara att räkna till tio och gilla läget.

2011-10-22 @ 10:32:28
Postat av: Johanna

ekooo-ekoo-eko

2011-10-29 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: