Skitvecka!

Trots att min arbetsvecka var skitjobbig (kände bara för att packa mina saker och åka) mår jag nu väldigt bra efter en fantastisk helg med fint sällskap!

Ifredags blev det utgång med Fredrika och Hayley. Gick först till The Minster, och bara satt och pratade och hade det trevligt. Sedan drog vi vidare till The townhouse. Riktigt kul. Blev en hel del dansande. Träffade förresten även på min blivande man där. (Ni som är vän med mig på fb vet att mitt värdbarn tycker att jag ska gifta mig med hennes danslärare. Vi är ju båda singlar och han är ju faktiskt inte för gammal för mig, HAHA). Sov 4 timmar den natten.

I lördags följde jag med familjen på Apple festival som var här i stan. Mysigt. Senare på kvällen hade vi gäster över på middag. God mat, god dricka och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?

Idag åkte familjen till St. Albans. Jag stannade dock hemma. Behövde vila upp mig inför nästa veckas arbete! Så dagen har bestått av lite träning, Skype-samtal med mamma & pappa, och massa filmmys!


Fina flickor med deras kärleksduvor!


Me at the apple festival.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: