Okey...

Ja nu har det gått 2 veckor sedan jag skrev sist. Chockad över att folk fortfaranade tittar in (dock är det ju typ bara min familj som gör det, men ändå..) Hänt en hel del sen sist, men har inte orkat uppdatera. Trött konstant! Men ja, jag tänkte som så att jag gör en väldigt kort sammanfattning här och nu. Sen kommer några bildbomber när jag lagt in dom på datorn..

Nu kör vi.. I förra inlägget skrev jag om att barnen hade lov. Andra veckan åkte familjen till Centre Park som ligger en bit bort från där vi bor. Jag bestämte mig för att stanna hemma. Kunde vara skönt med lite egentid. Så på måndagen blev det ännu en helsvensk dag. Fredrika kom över på middag och filmmys. Jag gjorde pizzabullar, Fredrika hade smarrig efterrätt med sig och till filmerna blev det Doritos och godis. Sedan blev det tidig säng för min del.

På tisdagen lämnade jag huset vid 7, för att sedan ta tåget till Stansted. Där spenderade jag någon timme i väntan på flyget. Åkte hem till Sverige och spenderade några dagar där. Verkligen behövigt! Skönt att träffa familj och vänner. Kom tillbaka till England på lördags kvällen.

Sen på måndagen var det tillbaka till jobb igen. Men veckan gick fort, och barnen var bra!

I lördags åkte jag in till London med Cecilia och Fredrika. Spenderade några timmar på Oxford street. Åt lunch och sedan träffade vi Hayley. På kvällen åkte vi till Alexandra Palace, för Smirnoff nightlife exchange project. Hade verkligen en toppenkväll med tjejerna. Kom hem till Vickie efte 4. Så 4.30 låg vi alla däckade på våra sovplatser. Haha. 6.30 ringde sedan klockan. 7.53 tog jag, Cecilia och Fredrika tåget hem. Resten av dagen spenderades hemma. Skönt!

Idag är det måndag igen. Vilket betyder ny arbetsvecka. Detta blir nog bra!

Amanda


Kommentarer
Postat av: pappis

hm, du kanske får börja skriva lite mer lilla gumman.Risken finns annars att du tappar alla läsare, och jag vill ju gärna kommentera lite ibland =) I värsta fall skriver jag till Fredrika och ber henne ta dig i örat så där blir lite fart på skrivandet igen =)kram

2011-11-22 @ 21:25:26
Postat av: fredrika

Jag måste till amandas (och mitt eget) försvar säga att det inte har hänt så värst mycket här som är värt att skriva om. Det finns liksom en anledning till att sloganen "Händelserik höst i Ely" inte används av researrangörer som vill ha kunder. (Eller let's be honest, den används inte alls.)



Det är vid sånhär bloggtorka i kombination med press från läsarna som man tvingas publicera bilder på typ ett träd, en cykelbana, en vattenpöl eller på sin höjd en fågel. Jag känner lite att jag hellre hade varit utan uppdatering än gått in på bloggen och ba "åh, vatten på asfalt. Vad fint."



Men den som väntar på något gott... På fredag tänds julbelysningen i stan !!(!!!!!!!!!!!) Då jävlar ska det skrivas :D

(Amanda. Påminn mig om att berätta om en idé jag har här.)



För övrigt så kan jag gärna läxa upp amanda om det skulle behövas, fast helst inte genom att ta henne i örat. Jag har nämligen väldigt små öron och vill inte riskera att hon skulle gå till någon form av motattack.

2011-11-24 @ 00:09:18
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: