Jisses vad tiden går snabbt!

Herre jäklar vad tiden går snabbt! Snart är det helg igen, och jag har bara 1-1½ arbetsdag kvar denna veckan. Dom senaste dagarna har inte varit så jättbra men jag har klarat mig igenom varenda en av dom.

Lillen går för tillfället igenom nån sorts trotsfas, så man vet aldrig var man har honom. Han går från jätteglad till arg och ledsen och sedan till kramgo på 2 sekunder. Yay liksom! Sedan i lördags har pappa M fått ta hand om honom, men då han åkte på affärsresa tidigt imorse och inte kommer hem förrän sent på fredag kväll är nu ansvaret helt och hållet mitt. Hur ska detta gå? Men på fredag blir det endast någon timmes arbete.

Förutom allt trots är både lillen och jag förkylda. Känns bra nu i vintertider. Men bättre att jag är sjuk här och nu än när jag åker hem till min fina familj :) Vilket jag gör om 16 dagar 18 timmar och 35 minuter. Längtar som tusan! De sista dagarna här kommer bara springa iväg. Har massor att göra. Underbart! :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och fortsätta titta film :) see you later! x


Kommentarer
Postat av: Pappis

Tycker du skriver lite för mycket i dina inlägg. Blir jobbigt att läsa när du skriver så mycket.

Glöm nu inte att handla julklappar till världens bästa pappis innan du åker hem =)

kram och hälsa

2011-12-01 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: