Det blir visst inte alltid som man tänkt sig..

I förgår tänkte jag vara duktig och göra ett inlägg med bara bilder, vilket jag också gjorde. Ville då göra det snyggt och på ett roligt sätt. Utkastet blir skitsnyggt (enligt mig!) men vad händer sen när jag publiserar det? Jo, alla bilderna hamnar under varandra och är i olika storlekar. Fult! Så nu undrar jag; Johanna eller Fredrika, vet du hur man gör bloggen bredare?

Nu ska jag gå och vila en stund så jag är redo för en myskväll på stan med mina fina små barn! Uppdaterar bloggen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det går att ändra i mallen.. men det tar lite tid; i alla fall för mig :P

Men kan nog hjälpa dig om inte Fredrika kan snabbare :P

2011-11-26 @ 12:28:43
Postat av: Fredrika

ja det går att ändra i stilmallen :)

2011-11-26 @ 20:37:48
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: