Söndag

Hallojsan :)

Då var min lediga vecka slut. Den har gått så otroligt fort! Hade massvis med saker jag skulle göra men inte hunnit med allt..
I tisdags pratade jag med P, min värdmamma. Det var nervöst men kul. Känns så bra att prata med henne. Jag tror jag har gjort helt rätt i att åka till dem! :)

I fredags var det dags för vår årliga Pop&Rock konsert. Vilket ös det var! Detta var min sista konsert någonsin eftersom jag måste sluta. Känns tråkigt men är riktigt nöjd med vårt resultat efter årets konsert. Det har varit så jäkla kul att ha M som lärare, han är fasen bäst! :) tihi.

Igår åkte familjen in till Burlöv center för lite shopping. Kom dock bara hem med ett par Chinos och en liten present jag ska ha med till mitt minsta värdbarn.. Så får shoppa mer i Ystad i veckan. :)

Idag var jag och mamma på Tolånga 17. Där var det dags för årsmöte. Så sjukt tråkigt! Skönt att slippa allt nu!


Nu är det officiellt. Biljetten bokades ikväll. Lördagen den 18 juni klockan 12.00 lyfter planet från Kastrup. Så om mindre än 1 månad flyttar jag till England!!! :) Längtar så sjukt mycket!

Imorgon är det dags att åka tillbaka till skolan efter 7 veckors praktik. Känns konstigt, men ska bli kul att träffa alla igen!

Under veckan kommer jag berätta lite mer om min värdfamilj! :)

Ha en fortsatt bra kväll!

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: