Skolan

Godmiddag alla glada! :)

Sitter just nu i skolan och har det svintråkigt.. Har suttit här sedan 8 imorse. Rättskunskapen är klar, vi håller på med marknadsplanen sen ska jag bara iväg till syv för lite ändring med kurserna sen är jag klar! YAY! Då tänkte jag dra till jobb för att fixa lite saker. När det är klart blir det mer shopping i Lund med brudarna! :) Var på Nova igår med E :) <3 Blev bara skor till studenten så iadg hoppas jag på mer! Var verkligen kul att åka iväg med E. Var ett bra tag sedan sist vi ungicks..

Då är man inne på sista skolveckan nu.. Skönt! Dock känns morgondagen väldigt onödig. Börjar klockan 8 för att sedan ha redovisning för 1orna klockan 10. Sedan har jag ingenting att göra fram till klockan 13.30 då jag kommer ha några minuters historia.. Jippie liksom. Menmen, får väl gå!

Nu ska jag nog gå till syv, tror hennes lunch är över nu.

See you later!

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: