Ny vecka, nya tag!

I fredags var min sista dag på praktiken.. Verkligen tråkigt för jag har haft det såååå bra! Men idag var man tillbaka där, jobbade lite extra eftersom vi har utförsäljning nu.

Helgen har varit bra trots tråkigt väder! I lördags gick jag och lillebror ner till T&T för att fira dom lite. Mys! I går var jag bara hemma, slappade. Blev lite läsande i boken jag ska skriva om i min sista uppgift i svenska. Började även skriva packlista..

Sökandet på värdfamilj får bara framåt och framåt hela tiden! Får nya mail varje dag. Har haft mycket kontakt med två-tre familjer, varav en är väldigt intressant. Så nu är det bestämt. SNART ÅKER JAG TILL ENGLAND! Helt jäkla sjukt. Börjar bli lite nervös..

Skriver snart och berättar mer om det, för nu ska jag sova!

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: