Dålig uppdatering

Halloj!

Fasen vad jag är dålig på att blogga. Har ännu inte komma in i det hela.. Får försöka bättra mig! Fast är rädd att jag inte ska ha tid eller ork nu när jag inte kommer hem förräns efter 18.. Menmen, vi får väl se hur det går.

Veckan har varit väääldigt stressig. Det var min sista riktiga skolvecka med vanliga lektioner. Imorgon går jag ut på APU, så om 9 veckor är jag tillbaka i skolan igen. Dock bara i 2-3 veckor för sen tar jag STUDENTEN!! :D Sjukt, men sant.. Tillbaka till skolveckan, han avsluta allt utom svenskan och webbdesignen. Men webbdesignen blir jag klar med i veckan, ska bara skriva klart min rapport och skicka in den. Svenskan får dock ta sin tid :)

Åkte inte till PoR i onsdags eftersom jag mådde piss! Fruktansvärd huvudvärk, ont i magen, mådde illa och kändes som att jag skulle spy :/ Så blev sängen klockan 19.30 för min del.. Stannade därför hemma från skolan i torsdags. På kvällen åkte jag och höll min sista träning. Känns konstigt. Kommer sakna mina små, söta badmintonproffs! :')

Helgen har varit lugn och bjudit på underbart vårväder! :D Detta gillar vi! Idag åkte vi till farmor för lite våfflor.

Nu ska jag nog fortsätta prata med världens bästa T, sen blir det film i sängen. (Y) Ska försöka skriva lite imorgon om min första arbetsdag..

xxx, Amanda



Kommentarer
Postat av: stajjne

Love yaa sis :)<3

2011-03-28 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: