För jag har tagit...

STUDENTEN, för jag har tagit STUDENTEN, för jag har tagit STUDEEEEENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Då var mina tre år på gymnasiet äntligen över.. Känns fantastiskt men ändå lite vemodigt.. Studentdagen var fantastisk. Dagen började med att jag fick stiga upp 05.30 hemma hos bästa Emmy. Ta en dusch och göra mig klar inför frullen. Emmy fixade min frisyr. TACK!

Lite i 7 gick vi och hämtade bullarna sen körde Emmy mig till Palle där vi hade Skumpafrukosten. Halv 9 tog jag och Hanna taxi hem till Hanna för att hämta blommorna till våra fina mentorer. Sedan gick vi till skolan för att vänta på fotograferingen. Där träffade jag på Mike, Jusse och Johanna. Tre fantastiska människor som jag kommer sakna mycket!

När vi blivit fotograferade gick vi upp till HP för lite mingel och sedan var det dags för avslutningen i aulan. Gick ganska snabbt, drygt en halvtimme.. Förresten, vann ett stipendie på 500 kronor. Inte helt fel det!

Klockan 12.00 var det dags för lunch på Stig in. Maten var helt fantastisk! Vi bjöd även med Anita & Anne, kul att dom kom. Efter maten var det bara att vänta på att klockan skulle bli 14.12 så vi kunde springa ut på trappan. Shit vad taggad man var! Efter utsparken var det snabbt till familj och vänner, för sedan väntade en tur på lastbilsflaket. Åkte runt i Ystad i ca 1 timme. Kul!

På kvällen fortsatte firandet hemma med släkt och vänner.



HP3A - we did it!

Tack alla som gjorde min student så oförglömlig! Ett minne för livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: