Tisdag

Tjo! Nya vecka, nya bekymmer..

I lördags följde jag med familjen till St. Albans där dom bodde innan. Åt lunch med några av deras kompisar, gick till parken så barnen fick springa av sig och tog sedan en liten shoppingrunda i stan. Där handlade jag typ världens snyggaste plattång ;) haha. Sedan åkte vi till C förra skola där dom hade någon slags avslutning. I år hade de medeltids-tema. Trevligt!



Min otroligt sega söndag spenderades hemma. Lite läsning & lite Allsång på Skansen. Här var även två väldigt busiga barn som ville leka i mitt rum hela tiden.. Det är visst väldigt kul att hoppa och stöka till min säng ^^

Igår gick jag och barnen och träffade Hayley och hennes barn. Blev en heldag med dom. Massa lek och bus! Det uppskattades verkligen!

Idag blev det istället lite lek och bus med Fredrika och hennes två pojkar. Dom tog med oss till en park (som jag inte visste fanns) som är väldigt nära deras hus. Sedan gick vi hem till dom en stund. Jag och barnen gick hem till lunch. När lillen tog sin nap passade jag och C på att gå ut lite i trädgården. Medans C hoppade tittade jag om det fanns lite färdig frukt. & detta är av jag kom in med:

MUMS!

Nu sitter jag här på rummet. Funderar på om jag ska titta lite Allsång eller om jag ska krypa ner i sängen. Haha, svårt att välja! ;)

See you soon!

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: