Party

Äntligen fredag! Efter en jobbig vecka är det nu skönt med helg! Ett extra plus är att jag varit ledig idag. Hehe :)

I onsdags tog jag och Hayley barnen till stan så dom fick springa och leka lite. Vilket är skönt när man saknar fantasi. Åt lunch ute, sen gick vi hem så lillen fick sova. Resten av dagen spenderades hemma då jag hade fruktansvärd huvudvärk. Tack Mark som tog lillen en timme så jag fick vila.

Gårdagen var mycket tråkigare. L var på krigshumör vilket gjorde dagen mycket jobbigare. Tog en runda till stan där jag passade på att shoppa lite. Sen hem och lekte lite. Inget intressant.

Idag har jag då varit ledig, och största delen av dagen har spenderats på rummet eller i trädgården..

Nu sitter jag här i min säng, familjen är hos Anne. Precis ätit middag och ska nu börja förbereda inför kvällen. Ta en snabb dusch och kleta på mig ansiktet. Haha. Ikväll ska jag, Hayley och Fredrika till The Minster där vi ska träffa Antonia som ska vara au pair här i Ely under sommaren. Trevligt!

Måste kila, ska snart träffa Hayley :) See you later!

Ååh, förresten. Johanna, nöjd nu? ;) haha

xxx, Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite:P nu saknas bara dagliga uppdateringar och bilder ;P haha

2011-07-22 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: