Ledig

Tjenixen.

Har inte orkat skriva i bloggen, men kände att det var dags nu.. Idag har jag varit ledig vilket var riktigt skönt! M tog barnen till zoo, så dom var bort hela dagen. Passade på att ta sovmorgon (dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Svårt att sova länge när man har två barn i huset som vaknar vid 6tiden varje morgon), så vid 9tiden gick jag ner och åt frukost. Satte mig vid datorn och fick pratar lite med Tina. Vilket alltid uppskattas! Gick sedan en runda till stan för att köpa lite frimärken och lunch. Råkade även få med mig en tröja hem.. haha ;) Blev lite mer datorsittande efter lunch, sen fortsatte jag läsa i min bok. M kom hem med barnen vid 3.30pm så då blev det lite liv i huset igen.. Ikväll blir det nog bara någon film. Måste ju i säng i tid ikväll då jag ska jobba imorgon.


Igår hade jag barnen själv hela dagen vilket var jättejobbigt. Vi gick en runda till biblioteket på förmiddagen & resten av dagen spenderades hemma. På kvällen kom M ena dotter hit. Så vi tog en tur till en av stadens få pubar. Tog något gott att dricka och satt och pratade lite. Väldigt trevligt! Åkte hem tidigt då båda var jättetrötta. Lite datorsittande & sen var det dags för sängen.


Första dagen här i Ely.


Sneakpeak på området jag bor i.


Nu ska jag städa lite på rummet, sen är det nog dags för mat..

See you later!

xxx, Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skriv lite i din blogg din mupp:P Folk kanske vill läsa:P

2011-07-18 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: