Bloggare? Kanske..

Halloj.

Mitt första inlägg från England. Yay. Varit här i 24 dagar & har haft internet 2 av dom.. Vi har haft stora problem med internetföretaget men nu har dom äntligen fått rätt på det (håller tummarna)! Så nu ska det nog kunna bli lite uppdatering från mig..

Som sagt, har varit här i 24 dagar.. Och det har hänt en hel del. Dom två första dagarna bodde jag i St. Albans. Vi flyttade sedan till ett större hus i Ely som ligger strax norr om Cambridge. & här har jag det bra! Mamma P (från Sverige) jobbar på bank i London så hon är inte hemma så mycket, pappa M (från Jamaica) har sitt eget företag och jobbar hemifrån. Barnen C (6år) & L (3år) är två busiga barn som går i skolan. De började ny skola här i Ely och verkar trivas bra. L gick bara i skolan tre dagar i veckan, men nu efter sommarlovet kommer han gå full tid.

Redan efter 1 vecka i Ely träffade jag två andra au pairer. F från Sverige & H från Canada. Vilket är toppen! Skönt att veta att man inte är ensam!

Tänkte nu gå ner och äta lite med familjen. Skriver mer imorgon & då kommer även några bilder! :)

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: