December

Alltså jag dör lite smått. Jävlar vad tiden går fort. Igår var det den 1 december. Vilket betyder att det bara är några få dagar kvar innan jag åker hem och firar jul med min fina familj. Jisses vad jag längtar! :)

Igår, precis som varje torsdag, var det dags att ta tag i städningen. Eftersom jag storstädade förra veckan, kände jag att jag inte behövde städa så mycket. Vilket resulterade i att det gick väldigt snabbt. När städningen var avklarad och jag satt och lyssnade på julmusik fick jag väldigt sug efter lussebullar. Så jag letade upp receptet och alla ingredienser och började.


Okej, jag vet. Ingen skönhet. Men satan vad goda dom blev!!


Resultatet.

Så igårkväll efter maten när jag och mamma P satt och tittade på Greys Anatomy tog vi oss en lussebulle.
Mamma P börjar känna sig bortskämd! ;) Haha, inte illa!


Kommentarer
Postat av: Pappis

Ser verkligen smarrigt ut =) Glöm inta att skämma bort dina föräldrar när du kommer hem =)

puss o kram

2011-12-02 @ 17:18:20
Postat av: Neha

Muums:D

2011-12-07 @ 23:35:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: