Jobb

Efter en ganska jobbig förmiddag tänkte jag nu ta en paus och berätta om min helg.

I fredags var jag då ledig. Gick till stan för att handla lite mat inför helgen. Hem och packade det sista. Vid 6tiden gick jag till Hayley. Vi packade in allt (utom vattnet som vi glömde) i bilen, sen körde vi och hämtade Fredrika och Antonia. Sen lämnade vi Ely.. Klockan 10 anlände vi hos Vickie, där vi spenderade vår första natt.

Nästa dag åkte vi in till Bristol där jag och Fredrika fick ett Hallelujah moment..

HAHA, love it! <3

Bristol är en fantastisk stad! Finns så mycket att uppleva där. Vi gick bara och tittade på alla vackra byggnader mm. Gick sedan till stället där vi skulle bo. Checkade in och gick till rummet. Vi delade rum med 6 andra personer. Tog en dusch. Satt och pratade med tjejerna. Senare på kvällen gick vi ut igen. Kom till en nattklubb som var på en båt. Ganska coolt! Hade jättetrevligt med tjejerna! Jag och Fredrika kom hem till rummet vid 3 tiden, och dom andra tjejerna kom inte in förrän vid 5. Haha, snacka om att dom andra på rummet var irriterade :P

I söndags var vi tvugna att checka ut klockan 11. Gick till bilen och åt frukost. Sedan åkte vi till Bath. Blev bara några få timmar där då vi alla var trötta. Men det var trevligt ändå. Bath är en liten mysig stad! :) Ska lätt åka dit igen. Och då ska jag passa på att gå in och titta på de romerska baden. Åkte sedan och lämnade Vickie. Åt och pratade lite hos henne. Sen var edt dags att köra hem. Kom hem till Ely vid 10 tiden.

Tack tjejer för en toppenhelg! :)











xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: