2 månader

Idag har jag varit i England i 2 hela månader. Tiden går så sjukt fort! Känns som jag kom förra veckan.. Pratade med min kära vän Hayley idag, som också sa att tiden gått så jäkla fort. Men vi har ändå hunnit så mycket! Awesome. I LOVE IT HERE! 10 månader kvar.. Haha

Dagen idag har varit bra. Lillen har varit en snäll lite kille nästan hela dagen! ;) haha. I förmiddags gick vi till stan med Hayley och hennes barn. Alltid lika trevligt! Dock åkte dom på semester idag så vi får klara oss utan dom i 9 dagar ;) höhö

Inte hänt så jättemycket sedan jag skrev sist. Förra helgen åkte jag till Cambridge med mina aupair kompisar Hayley, Fredika och Antonia. Tog en tur "on the river", käkade tårta och drack gott ;) stack sedan och käkade pizza och sedan var det dags för PAAAATRY! Var typ den roligaste kvällen någonsin! ;) (överdriver kanske lite, men vi hade så jäkla kul!) Träffade några armékillar från USA som vi spenderade vår kväll med. Så vi var tillbaka till Ely 4.30 på morgonen.. Gillas!

Imorgon tänkte jag baka lite med barnen då vi ska ha ett litet 3års kalas på lördag :)
Tänkte även försöka göra ett lite längre inlägg med massor av bilder som sammanfattar mina två månader här. Hoppas det kommer uppskattas!

Nu ska en väldigt trött tjej lägga sig och läsa lite "Jamie making you a better cook"


xxx, Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jahaa, och var är inlägget med bilder då?? jag ser då inget :P

2011-08-21 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: