Superdupermegatrött!

Klockan ringde vid 7 imorse. Ja då var det bara att stiga upp, göra sig i ordning för att sedan åka till hallen. Där befann sig massor av spelsugna ungdomar från hela Skåne. Jag fick ta hand om U9. Shit vad duktiga dom var! :) tihi. När dom spelat klart och fått sina priser (medalj & godispåse) hjälpte jag till med resten av grupperna. Sjöbo var väldigt duktiga idag! Antar att det är tack vare sina duktiga tränare! ;) haha. Nja kanske inte. Men det är verkligen kul att se hur dom och deras spel har utvecklats.

Var inte hemma förren efter 15. Trött som tusan och med huvudvärk lade jag mig i soffan en stund. Blev dock ingen sömn... Haha.

Nu sitter jag och tittar på körslaget och hejar på Team Jakob för fullt! Dom är för bra! :)

Snart ska jag krypa ner i sängen och titta på någon bra film.. Får hoppas jag inte somnar.. Hehe

Tror jag ska lägga in lite bilder imorgon om jag orkar... Annars kommer det bli ännu ett tråkigt inlägg med endast text. See yah later!

xxx, Amanda



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll<3

2011-04-21 @ 00:17:38
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: