Sjukstuga

Hmm, fasen vad mitt liv är tråkigt. Har egentligen inget att skriva om... Mått lite halvkasst sedan i söndags. Var och jobbade måndag och tisdag. Shit vad jag gillar dom jag gillar med! Dom är för söta! :) hihi. M har sprungit och gett mig medicin varannan timme ^^ I onsdags hade jag dock så ont i magen och huvudet att jag valde att stanna hemma. Har varit hemma resten av veckan.. Tänkte då göra klart mina skolarbeten, men vad har då hänt? Jo ALLT har försvunnit från Fronter. Aaah, panik liksom. Så maila L, hin fick min inloggning och ska nu maila dom till mig, pallar ju inte göra om allt.. Så vi får väl hoppas på det bästa!

Träffade T nu ikväll. Underbart! :) Kändes som att det var allt för länge sedan sist.

Nu ska jag snart gå och sova. Måste upp tidigt imorgon. Då är det SjöboCup som gäller. Själv ska jag ta hand om 4 små barn mellan 5-7år. Efter dom spelat sina matcher så blir det att gå och peppa resten av Sjöbos spelare! :)

Uppdaterar imorgon när jag kommer hem.

Natti natti, xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: