Kommentarer
Postat av: Johanna

En vecka sent med inlägget bara ;) hahah.

Vad är de för mat? De ser inte gott ut!. Och varför har du tagit foto på ett märke?? :P hahah

2012-05-28 @ 13:59:38
Postat av: Fredrika

Johanna, vilken otroligt negativ person du verkar vara! Starta en egen blogg och lägg upp roliga bilder på den varenda dag så att du får lite perspektiv på hur det är. Ingen har bett dig läsa så sluta klaga!

För att citera Björn Gustafsson: Det är sådana som du som sprider hat på internet.



Amanda, ledsen för att jag också blev en neggo-person nu. Saknar er, hur har ni det utan mig? ;)

2012-05-28 @ 18:41:44
Postat av: Johanna

Hej Fredrika,



Känner mig manad att svara på ditt inlägg :-P Det är så här att jag är Amandas syster. Och Amanda hade lovat ett inlägg förra måndagen :-P Hon tvingade till och med mig skriva ett själv , haha :-P

2012-05-28 @ 23:31:37
Postat av: Fredrika

Haha ojdå, får be om ursäkt för att jag var så hård mot sig då ;) vet bara hur frustrerande det är att få klag-kommentarer hela tiden när man har en blogg och gör sitt bästa liksom, men är det familjen så är det ju såklart med glimten i ögat! :)

2012-05-29 @ 10:06:49
Postat av: Anonym

Det är lugnt :) Måste ju få henne att bevisa att hon kan skriva så:P Och klagande verkar funka så :P haha.

Haha ja det är de väl:P



Förresten Amanda var det din ost och skinka? Mamma sa att de nog var de:-P

2012-05-29 @ 13:03:15
Postat av: pappis

Nu får ni sluta bråka barn, man ska vara snäll annars kommer inte tomten till jul =)



Fina bilder gumman men gärna lite mer och lite oftare med både text o bilder =)



kram pappis

2012-05-29 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: