Sommar?

29 september, England, 28 grader... Detta är sjukt. Jag som trodde hösten hade kommit för att stanna, men oj så fel jag hade! Hela veckan har det varit kanonväder. Idag har det varit hela 28 grader här, och varmare ska det bli till helgen. Kommer fasen dö! Så nu har jag fårr plocka fram sommarkläderna igen. Känns sååå fel nu när man har börjat köpa höst-/vinterkläder. Nu ska vi inte vara tråkiga och prata väder i hela detta inlägget!

Veckan har varit ganska tuff! Mamman i familjen åker ju alltid hemifrån ca 6.20 varje dag, vilket är ok då pappan jobbar hemifrån och brukar kunna hjälpa mig på morgonen & eftermiddagen om det behövs. MEN inte denna veckan. Han har haft många viktiga möten/klasser, så han har åkt tidigare än P. Så måndag, tisdag och onsdag har jag haft barnen själv från 6.20 fram till efter 18.00 på kvällen. Detta har varit väldigt krävande och jag har därför inte orkat blogga.

Igår kom mormor Ann och morfar Christer hit. Trevligt! Dom kommer stanna här tills på söndag sedan åker dom hem till Sverige igen. Skönt med lite avlastning! ;) hehe.

Nu ska jag snart gå och sova då min huvud håller på att sprängas! Så nu säger jag natti natti så hörs vi en annan dag! ;)



Kommentarer
Postat av: pappis

Hm, har du börjat köpa leksaker oxå eller det är inte din på bilden? Och du, kan man få ont i en protes?

2011-09-30 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: