Sverige och Skåneland!

Ja, då har jag varit hemma i Sverige i 2 hela veckor, och på måndag är det dags att åka tillbaka till England igen. Fan vad tiden har gått fort! Under dessa 2 veckorna har jag inte varit hemma en hel dag och bara vilat upp mig.. Har fortfarande massor som ska hinnas med. Helt galet. Men jag är glad ändå! Känns som jag ändå fått lite ny energi, så på tisdag ska jag nog vara pepp för lite jobb! Saknar mina små fina barn! :)

Vad har jag gjort nu under min "semester" då? Jag har typ bara träffat släkt och vänner varenda dag. Spenderat så mycket tid som möjligt med min familj. Mys!

Dags att förbereda inför morgondagen!




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Nu har jag en tävling på bloggen :) Lottar ut ett valfritt Iphoneskal :D

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Gott Nytt År!

Jennsiii

2011-12-31 @ 22:12:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: