Valborg..

.. vilket betyder att det är min födelsedag idag! wihoo :) hehe. Hela 19 år är jag nu. Ingen direkt skillnad ;) Vissa dagar känner jag mig som 5 andra som 50! Haha. menmen.

Blev väckt av telefonen idag. Söta morfar skulle ju vara den första som ringde! <3
När jag stigit upp och gjort mig i ordning åkte jag och mammi till affären för att handla. Där träffade jag underbara M! :) <3 tihi. Senare på dagen kom farmor hit på fika. Trevligt!
Vid fem tiden kom familjen Olsson Hansson. Vi grillade korv och hamburgare, och sedan blev det tårta och massa trevligt prat. Awesome! Tack för en fantastiskt trevlig kväll! :)

Och nu sitter jag här. Trött som tusan.. TVn är på och i hörlurarna spelas Jay Smith-Like a prayer. Mys! Snart väntar lite film i sängen.

Hörs imorgon efter kalaset :)

Ha en fortsatt trevlig valborgskväll!

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: