Svårt

Det är här med rubriker är inte min starka sida.. Vet aldrig vad jag ska skriva där. Menmen.

Barnen är lämnade i skolan och jag sitter nu hemma. Vädret är så sjukt skumt idag. Blåser som tusan, och ena sekunden regnar det, andra skiner solen.. Så vet varken hur jag ska klä mig eller vad jag ska göra idag.

Tänkte därför att jag kunde skriva ett kort inlägg om gårdagen..

Så, igår åkte jah in till Cambridge med Petra och barnen. Tog tåget vid 11 tiden. Gick till Zara och tittade. Gick sedan och åt lunch i en liten "restaurang" som säljer Pasties. Smarrigt! När vi var mätta och belåtna gick vi till parken så barnen fick springa av sig lite, Sedan var det dags för mer shopping. Vid 4 tiden tog vi tåget tillbaka hem till Ely. Var trevligt att komma ut lite tillsammans.

Kom hem med 3 påsar och £43 fattigare. Detta gillar vi, så i veckan blir det mer shopping!



Byxorna måste jag dock byta då de var för stora, men annars är jag väldigt nöjd med mina köp!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite Cosmopolitan! See you later!

Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: