Bloggfri vecka!

Nu har det gått en veckan sedan jag sist skrev. Inte hänt så mycket under veckan..

I måndags gick jag till stan och tog en fika med Antonia och Lena.
I tisdags passade jag söta Milly medans Hayley var hos tandläkaren.
I onsdags åkte jag in till Cambridge med Fredrika och Cecilia för lite shopping! Tre svenska flickor, vart tror ni vi gick?! Jo H&M såklart! Haha.
I torsdags var det städning som stod på schemat. När städningen var avklarad gick jag till stan för att möta upp Hayley, Fredrika och Antonia. Vi sa hejdå till Antonia som nu är tillbaka i Österrike..
I fredags hade jag lillen hela dagen. Blev ingen simning då han åkt på ännu en förkyldning. Fick även jobba lite längre då P var fast på tåget & M var i London för att fira sin dotter. Men allt gick bra!
Igår, lördag, hade vi party för lillen. Allt gick finfint! Barnen var dock väldigt blyga :) På kvällen blev det utgång. Gick till The Minster med Fredrika, Hayley och Cecilia. Mycket trevlig kväll.
Idag har jag inte planerat något eftersom jag ska vara barnvakt ikväll då föräldrarna ska på bio.

Ska försöka uppdatera lite mer nästa vecka!





Kommentarer
Postat av: pappis

Fin bild på asfalt, men sånt har vi här i Sjöbo oxå =)

2011-09-25 @ 17:39:46
Postat av: Fredrika

SVAR: Okej amanda. Om vi dricker med sugrör så kanske vi inte känner smaken! :D

Ibland har jag för många bra idéer alltså ...

2011-09-25 @ 20:58:38
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jahaaaaaaaaaa, inget inlägg på länge.... Tråååkigt att läsa samma sak hela tidn :P



Ha de

2011-09-29 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: