Torsdag

God kväll alla!

Shit vilken seg dag det har varit idag.. Tog bussen klockan 9 till skolan. Lite prat med tjejerna sedan var det redovisning för ettorna. Gick rätt hyffsat. Var nervös (som alltid inför redovisningar) men tror jag fick fram allt jag ville ha sagt.. Sen gick jag och H till banken för att avsluta vårt företagskonto. Vi tänke även gå och betala studentlunchen men där vart det stängt pga utbildning.. Så vi får gå dit på måndag ist! När vi var klara i stan gick vi och käkade lunch och sen tillbaka till skolan. Pratade lite strunt, sen valde jag att ta bussen hem ist för att gå till historian. Kändes lite onödigt med lektion idag.. Resten av dagen har jag bara varit hemma med mamma! :) Hjälpte pappa lite med soldäcket, sen gick jag och Selma ut på powerwalk. Skönt!

Gårdagens tur i Lund gick inte riktigt som jag ville. Var så sjukt trött och inte så motiverad till shopping. Därför blev det bara två par hörlurar, ett par lila och ett par turkosa. Underbara! :) haha.

Imorgon är jag ledig. Ska bli så jäkla skönt! :) Ska först till frisören och sen till jobb för att se om dom behöver hjälp. Orkar egentligen inte, men har ju lovat att hjälpa till när jag är ledig ^^ Om jag inte behöver jobba tänkte jag nog gå till pappas jobb med Selma :)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen :) tihi.

Godnatt, xxx Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: