Yaaay

Yaay, idag har jag varit ledig. Skönt! Har egentligen inte gjort ett smack.. Haha.

Börja dagen med sovmorgon, så steg upp vid 9 tiden. Knäpptyst i huset.. Mark och barnen hade redan åkt till zoo. Gick ner och åt en smarrig frukost. Spenderade sedan ca 1 timme framför dator. Bytte om till träningskläder och stoppa hörlurarna i öronen. Sedan tog jag en kort joggingtur runt kvarteret. Märktes direkt att jag inte tränat på ett halvår. haha.

När jag kom hem slog jag på MVT och läste tidningen. Sen var det dags för lunch. Börja läsa en ny bok.

Vid 3 tiden kom familjen hem igen. Passade då på att ta en lång skön dusch och gjorde mig i ordning.

Nu sitter jag här och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Kanske går en runda till Hayley då hon passar barnen ikvll :) Annrs blir det bara en myskväll hemma, för imorgon väntar jobb igen..

Hmm, vad mer kan man skriva här? ^^ haha.

xxx, Amanda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lönt att ha en blogg om man inte skriver i den. Eller??????????

2011-08-18 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: