Solsken

Det är kanske inte meningen att jag ska blogga. Det blir ju aldrig någon speciell uppdatering.. Får väl ta mig i kragen och försöka uppdatera åtminstonde 3-4 gånger i veckan. Måste ju komma in i det, men vi får väl se hur det går.

Veckan har varit lite upp och ner. Trots lite att göra på jobbet trivs jag jättebra! Nu är det bara 3 veckor kvar, sen har jag lov. Efter det är det bara några få veckor kvar innan stundenten.. GALET! :)

Skönt med kort arbetsvecka och sedan långledigt! Idag åkte jag och T till Ystad för att bara gå och titta lite. Satte oss på Max och käkade lite. Efter maten gick jag och pappa ut en runda med Selma, vilket hon gillar. Dock har hon inte vant sig helt vid allt nytt än.. Ikväll blev det lite mys i soffan med jordgubbar och körslaget.

Underbart väder har det också varit i veckan! Hoppas det fortsätter. Man mår så bra av solen! :)

Sökandet på värdfamilj fortsätter. Har fått ganska många intresserade familjer den senaste tiden. Men bara några få jag gillar.. Har börjat sålla bland de drygt 180 familjerna som matchar mig. Vet dock fortfarande inte vart jag vill åka. Har hela tiden varit inne på England eller Irland, men nu har även Spanien börjat locka mig. Så vi får väl se vart det bär av efter studenten.

Beställde förresten min studentklänning i veckan. Kommer få den i mitten/slutet av maj. Jag är överlycklig! :) tihi.

Nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kolla på någon bra film! Vi hörs snart igen.

xxx, Amanda



Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad Påsk! :)

Hoppas du får en awesome och solig dag hemma i Sverige! :)

2011-04-24 @ 17:37:04
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: