Dag 52?

Halloj. Ny vecka, nya tag. Har nu avklarat min 52 dag i England och nu väntar sängen.. Shit, har jag verkligen varit här så länge? Känns som jag kom förra veckan. Tiden går så fruktansvärt fort. Snart är barnens sommarlov över vilket är skönt! Haha.

Så vad har hänt sedan jag sist skrev? Inte så mycket vill jag påstå. Har jobbat och slitit. Haha. I fredags blev det utgång med tjejerna. Tråkigt som tusan! Så vi var alla hemma vid 12 igen.. I lördags kom farfar från Jamaica :) trevligt! Största delen av dagen spenderades hemma, men på kvällen gick jag ut och åt middag med tjejerna. Blev thai, mums!

I söndags gick jag till stan med familjen. Där träffade vi några kompisat till dom. Åt lunch på pizza express, gick till parken och bara umgicks. Väldigt kul var det. Lite senare kom även Kim och Nathaniel :)

Idag var det då dags för jobb igen. Morgonen var väldigt jobbig då barnen bråkade hela tiden. Gick till Hayley och åt lunch där. När barnen fått lekt lite gick vi in till stan och katedralen där barnen fick göra lite arts & crafts. Idag fick dom göra fiskar. Höhö. Kom hem vid 4 igen :) Resten av dagen spenderades hemma.

Imorgon har jag bara lillen då C ska på HolidayClub..

Nu kallar sängen. Natti (:

xxx, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: